نتایج آزمون هماهنگ کشوری ۳

سلام : امیدوارم حالتان خوب بوده باشد.

با تلاش های اعضای تیم در نهایت تصحیح برگه های آزمون هماهنگ به پایان رسید. تصمیم بر این شد که نمرات هر سوال صرفا جهت اطلاع شما از میزان آمادگیتان برای مرحله ی دوم اعلام شود و امیدواریم این نمرات تنها معیاری برای رفع اشتباهات شما در مرحله ی دوم بوده باشد و مطمئنا هیچ ارزش دیگری نخواهد داشت. 

جهت ارتباط با ما در مورد نمره دهی یا هر مساله ی دیگری از طریق پست الکترونیکی ioaa.team@gmail.com تماس بگیرید.

نتایج را دانلود کنید ...

آزمون آمادگی مرحله دوم

سلام 

شرکت کننده های اینترنتی در آزمون آزمایشی مرحله دو میتونن از این لینکها امتحان رو دریافت کنن.پاسخهای این افراد باید تا حداکثر ساعت ۵/۶ عصر به ایمیل ذکر شده در پست قبلی فرستاده بشه. 

با آرزوی موفقیت 

لینک ۱ 

لینک۲ 

لینک۳ 

لینک۴

آزمون هماهنگ 3-2

سلام

امتحان هماهنگ سوم ما هم شنبه راس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار خواهد شد

زمان امتحان احتمالا 3 ساعت و نیم خواهد بود

برای کسانی که می خواهند به صورت اینترنتی امتحان دهند:

1- امتحان را در ساعت مقرر روی وبلاگ خواهیم گذاشت و دوستان می توانند آن را از همین وبلاگ بگیرند

2- جواب های این دسته از عزیزان به صورت اسکن شده یا تایپ شده باید به آدرس ioaa.team@gmail.com فرستاده شود.

3- با توجه به این که برای این دسته از شرکت کنندگان باید زمان بیشتری جهت طی مراحل فنی در نظر گرفته شود ایشان نهایتا تا 1 ساعت پس از اتمام زمان رسمی امتحان فرصت دارند که پاسخ های خود را بفرستند

4- دقت فرمایید که نمره این امتحان ارزشی ندارد و توجه داشته باشید که ما به شما اعتماد کرده ایم پس خودتان را گول نزنید تقلب در این امتحان به ضرر خودتان است و این امتحان برای آگاهی از کاستی هایتان است.


آخرین اخبار در مورد امتحان از طریق وبلاگ اعلام خواهد شد

موفق باشید

آزمون شبه مرحله دوم

امیدوارم حال همگی خوب بوده باشد.

با فرا رسیدن مرحله ی دوم سال 88 اعضای تیم ملی 2009 در نظر دارند جهت ایجاد آمادگی بیشتر داوطلبان ، یک آزمون شبه مرحله ی دوم در تاریخ 15 فروردین 88 برگزار نماید.

این آزمون در شهرهایی که امکان برگزاری وجود دارد در حوزه های مشخص شده و  برای شهرها یی که این امکان وجود ندارد بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی برگزاری آزمون در هر شهر را می توانید از مسولین آن شهر بدست آورید ولی داوطلبان اینترنتی راس ساعت 13:45 روز 15 فروردین می تواند سوالات را از روی وبلاگ دانلود کرده و جواب های اسکن شده ی خود را به پست الکترونیکی مشخص شده که در همان روز اعلام خواهد شد ارسال نمایند. نتایج این آزمون چند روز بعد از برگزاری آزمون بر روی این وبلاگ قابل دسترسی خواهد بود. توصیه ی خود من این است که حتما در این آزمون شرکت کنید و ضعف هایی را که حین امتحان در شما بوجود می آید را برطرف کنید.

با آرزوی توفیق روز افزون