در مورد دوره

سلام دوستان عزیز.

تو این پست راجع به باشگاه و کلاسا چیزایی میگم که فک کنم به درد کسایی که تو باشگاه نبودن یا دوستی اونجا ندارن بخوره.

کلاسای باشگاه از حدود ساعت 8 شروع میشه تا بعد از ظهر،البته برنامه کمیته ها فرق داره که روز اول یا دوم باهاتون راجع بهش حرف زده میشه.ناهار رو تو باشگاه میخورین.بعد از کلاسا شهرستانی ها میرن خوابگاه که خوابگاه دخترا امسال هم مثه پارسال ولنجک هست پسرا هم فک کنم شهرک غرب.شام رو اونجا میدن.ایاب و ذهاب هم طبیعتا با باشگاس.

کلا فضا میتونه آروم و لطیف باشه.بستگی به خودتون داره،نذارین استرس بگیرین و سعی کنین با بقیه بچه ها تعامل داشته باشین تا چیزای مفید یاد بگیرین.

هم سال پیش و هم سال قبلش رابطه بچه ها با هم خوب بود.حداقل راجع به دخترا این دوستی خیلی محکم بود و همینطور هم مونده.

اساتید خوب وبا سواد زیادی سر کلاس میان که میشه ازشون کلی چیز یاد گرفت!حتی اگه یه مطلب رو بلدید به حرفای استاد گوش بدید چون خیلی از دانشجوها آرزوشونه اون مطلب رو از زبون این استادا بشنون که معمولا سالای سوم یا چهارم دانشگاه با این استادا کلاس دارن.

راجع به امتحانا معمولا تاریخاش از روزای اول مشخص میشه.روزی که امتحان دارین کلاس ندارین و معمولا یکی دو روز قبلش کلاسا تعطیله و میتونید درس بخونید.

همتم بدرقه ی راه کن ای طایر قدس               که درازست ره مقصد و من نوسفرم

راجع به درس خوندن تو طول دوره بهتره هر روز که از باشگاه میرید خونه یا خوابگاه دفترتونو یه نگاه بکنید و تعدادی سوال حل کنین.مسلما باشگاه جای یاد گرفتن مطالب خیلی جدید نیس یعنی اگه خیلی چیزا رو ندونید، استرس و تازگی مطالب باعث میشه موفقیت چندانی کسب نکنید.به این معنی که معمولا کسایی موفقن که اطلاعات و از اون مهمتر حل مساله شون قوی هست،تو دوره باید سعی کنین سطح دانشتون رو بالا ببرید و خودتون رو به سطح ایده آل برسونید اما همونطور که گفتم نمیشه تو 2ماه معجزه کرد!ولی باز تاکید میکنم باید تو جو باشین و درس بخونین تا هم از حل مساله دور نشین هم اعتماد بنفستون پایین نیاد.چون همین درس خوندن تو دوره میتونه شما رو از نقره به طلا برسونه!

یه نکته خیلی خیلی مهم که اگه قبل دوره بدونین خیلی کمک میکنه حفظ اعتماد بنفستون هست.شاید فکر کنید مهم نیس ولی توجه کنین شما مدتی از خونواده هاتون دورید.باید درس بخونید و فشار روتون هست،حتی موضوع غذا و خواب هم تاثیر خودشون رو میذارن و عوامل زیاد دیگه،همه باعث میشه اگه با احساسات منفیتون مبارزه نکنید در طول دوره مضطرب باشین و واقعا زجر بکشید!در عین واقع بینی به سوادتون ایمان داشته باشین!به نظر من یکی از دلایل موفقیت بیشتره پسرا علاوه بر توجه بیشتر مدارسشون به المپیاد و حس ریسکی که تو اونا هست،اینه که اعتماد بنفس دارن.گاها جلوی بقیه طوری رفتار میکنن که واقعا آدم فک میکنه چقدر قوی هستن،مثلا راجع به چیزی که نفهمیدن هم نظر میدن یا بعد امتحان طوری رفتار میکنن انگار که همه چی خوب بوده و عادی!البته این تو دخترام هست ولی تو پسرا بارزتره.سعی کنین خودتونو دست کم نگیرید و تحت تاثیر این حرفا نباشید،چه دخترا چه پسرا!!!مهم شمایید که چطور فکر میکنین!

وای خیلی طولانی شد!ببخشید من وقتی میرم بالای منبر ول کن نیستم!به هر حال حرفامو جدی بگیرید.واقع بین باشید و معتمد به نفس.توکل یادتون نره که واقعا معجزه میکنه!

تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست           راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش

نظرات 56 + ارسال نظر
لطفا جواب دهید یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

خانم شفیعی من امسال در کمال تعجب قبول شدم و از اون جا که احتمال نمی دادم قبول بشم اصلا هیچی توی امتحان نهایی
نخوندم و حالا خیلی مضطرب هستم چون فکر می کنم چیزی یادم نیست و برای مرحله دوم هم معمولی خوندم. اسمارت و زیلیک و اسمیت و هالیدی و برای ریاضی هم توماس خوندم اختر فیزیک ستاره ای رو هم خوندم می خواستم بپرسم با این اوضاع میتونم خودمو به بقیه برسونم و یا حتی طلا بگیرم

م.شفیعی زاده یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

تبریک بابت قبولی شما.والا کتاب خوندن به تنهایی کاری از پیش نمیبره هر چند لازمه(یعنی کافی نیست).اما این کتابایی رو که خوندید مسلما از کتابایی که باید برا المپیاد خونده بشه.توصیه من اینه که یه نگاهی تو این هفته رو مطالب داشته باشید.تو منابعی که گفتید اسمی از کلپنر یا فولز ندیدم.مکانیک سماوی مهمه.حداقل فصل نیروی مرکزی کلپنرو بخونید!!
حتی ۱ماه از دوره گذشته هم معمولا حدس طلاها مشکله.شما تلاش کنید و بدونید تا همین جا هم که اومدید موفقیت خوبیه!

مرضیه دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام
می خواستم ببینم تو دوره وقتی یه مطلبی رو درس می دن از اول شروع می کنن (یعنی از پایه)؟یه چیزه دیگه اینکه تمام مباحث رو درس می دن یا ممکنه تو ازمون ها از مباحثی سوال بیارن که درس داده نشده؟

م.شفیعی زاده دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

یه سری مطالب رو از پایه میگن که ممکنه حوصلتون سر بره!اما درسای جدید هم هست که قابل فهمنگنگران نباشید تو درک مطالب معمولا مشکلی نیست چون توضیحات کامله معمولا هم چیز خیلی خوفی نیست.
مبنا اینه که درسش داده بشه؛مثلا اگه فرمولی باشه که انتظار نمیره بدونید بهتون میگن.ولی اینطور هم نیست که همه چی گفته بشه اما با فکر کردن و ایده زدن و استفاده از چیزایی که بلدید سوالا حل میشن.
سوالای دوره های قبلو که دارید؟بچه ها گذاشتن تو همین وبلاگ.نگاه کنین دستتون میاد!

سینا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام...ببخشید به کسی از باشگاه برای اعتراضا زنگ زدن؟؟جو به لب شدیم از صبح نشستیم جلوی تلفن...

نیلوفر نیلفروشان سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

fek nemikonam hame chiz be dars khundan va talash tuye dore bashe! kheilia binahayat talash mikonan vali natijeye idealeshuno nemigirand!dar zemn bozorgtarin eshtebahe hameye ma ine ke fek mikonim har ki tala gerefte serfan natijeye khubi gerefte! mohem talash e mast na medale TALA! har kas ba in did varede dore shod, motmaen bashe ke razi va khoshhal khahad bud az har un chizi ke barash hasel mishe! ama har ki khat faqat be natije nega kone bayad begam ke hanuz nafahmide TAMAME LEZZATE ZENDEGI BE FARAZO NAHIB HA VA TAJROBEHAYE SHIRINO TALKHESH HAST...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

اعتماد به نفس داشته باشین خیلی آدما واقعا اون چیزی که تظاهر می کنن نیستن!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

هر کس تو اعتراضات قبول شده اعلام کنه

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

من!

م.شفیعی زاده چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

لطفا اگه کسی با اعتراض قبول شده و این نظرو خونده؛اسمشو بگه.
دوستای عزیزی که قبول شدید از همین الان آرزو میکنم دوره مفیدی داشته باشید و دوستای خوبی برا هم باشیم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

من!

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

هر کسی شماره باشگاه داره شمارش رو در نظرات بگذاره تا تماس بگیرم یا یانکه خودش زنگ بزنه خبر اعتراضات رو بده

کیارش وزیرزاده پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام به همه من اعتراض دادم و در کمال ناباوری قبول نشدم
مواظب خودتون باشید

م.شفیعی زاده پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام عزیزان.امشب شب آرزوهاست.برای هم دعا کنیم.
راستی امروز بچه های ریاضی کنکور دادن.امیدوارم موفق بوده باشن.برا بقیه دوستان که فردا و پسفردا امتحان دارن آرزوی موفقیت میکنم.
کسایی که با اعتراض هم قبول نشدن:بهتره زیاد خودتون رو اذیت نکنید.این جور جاهاس که آدم میتونه به خدا نشون بده مطیع خواست اونه.البته اگه تا اینجای کارو با توکل جلو اومده باشه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ

یکی بگه جواب اعتراضو برای اونایی که جواب اعتراضشون اومده چه طوری دادن؟(با نامه-تماس تلفنی...)

زرین جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ

طبق تجربه میگم : با تماس تلفنی

[ بدون نام ] جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

سرفصل های دوره رابگید

م.شفیعی زلده جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

فک کنم دیره ولی میگم.پارسال اینا بود:ریاضی-فیزیک-اخترفیزیک-نجوم مقدماتی-کیهانشناسی-مکانیک سماوی-تحلیل داده-کروی(هر چند خیلی کم)-حل تمرین
فک کنم همینا بودن.
آقای وزیر زاده میشه نمره تونو بگید؟

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

خواهش می کنم ، تمنا می کنم ، استدعا دارم دوستانی که اعتراض دادن و جواب اعتراضشون اومده بگن با چی جواب اعتراضشونو دادن؟(فکس-تماس تلفنی-نامه-پست الکترونیک!!!) . آقای وزیر زاده شما که جواب اعتراضتون اومده چرا نمی گید؟ بابا یکی جوابمو بده!!!!!!!!!!

کیارش وزیرزاده نوبری شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام به همگی دوستان
من جواب اعتراض بهم ندادند و چون اصلا هچی دریافت نکردم به ین نتیجه رسیدم که قبول نشدم.
ولی فردا که رسیدم تهران اولین کاری که میکنم اینه که میرم برویکس دوره رو میبینم و جواب اعتراضم رو با کتک پیگیری میکنم
دوستای خوبم یک مشکلی برام پیش اومده.منو از دعا هاتون محروم نکنید.

خانم شفیعی اگه عده ای قبول نشدن نمیشه انداختش تقصیر خدا...

کیارش وزیرزاده نوبری یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام به همگی
من امروز رفتم باشگاه جواب خودمو گرفتم.
درسته یکم کارنامم خنده دار بود ولی به این نتیجه رسیدم که من شایستگی حضور در این دوره رو نداشتم.چیزی که من میخواستم قبولی مطلق و بدون قید و شرط بود نه اینکه ۱۵ نمره از یک جای برگم گیر بیاد و قبول بشم.
ایشالا یک جای دیگه درخشانتر از همیشه...
راستی امرو بعد از مدتها دوستامو دیدم و با چند نفری از بچه های نیک دوره آشنا شدم.
همگی موفق باشید و امیدتون به خدای بزرگ باشه

مهدیه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://underiransky.blogfa.com

سلام
من خیلی دوست دارم المپیاد تا جهانی برم
اتفاقا آقای مرادی مدرس دوره کلاس هامون ۲ جلسه بودند
چی کار کنم المپیاد جهانی برم؟؟؟؟؟؟؟؟
دعا کنین به آرزوم برسم

سینا وثوقی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام...من از طریق یکی از افراد باشگاه متوجه شدم فقط تو نجوم هیچکی با اعتراض قبول نشده...ولی من مطمئنم ابنا(کمیته به اصطلاح محترم نجوم)اصلا اعتراض ها رو حتی نگاه نکردن(اینم منبعش معتبره)...به هر حال...
خانم مهدیه به شما توصیه می کنم اکیدا نجوم نخونین...تو کمیته نجوم احتمال هر نوع تغییر و حتی تدبیر میره....اگه از من می شنوین وقتتون رو بذارید رو المپیادهایی با کمیته بهتر..مثل ریاضی.
ومن االه توفیق.

کسری مختارپور دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

دوستان سلام. یک خبر عجیب(البته تاکید می کنم به نظر خودم!) من نمرم ۹۰ شده ولی قبول نشدم! این در حالیه که عده ای از دوستانم در دوره اعتقاد دارن کف قبولی حتما زیر ۱۰۰ بوده! اگه میشه منو راهنمایی کنین چی کار کنم(برم تهران اعتراض حضوری بدم یا...)؟
خانم شفیعی زاده لطفا شما هم راهنمایی کنید و نظر بدید.
سپاسگزارم

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

سعی کنین با حقیقت کنار بیاین...

م.شفیعی زاده دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام.
آقای وزیرزاده نگفتم تقصیر خداس عدم موفقیت ما.با حرفتون انگار کل توکلو بردید زیر سوال.به هر حال تو این شرایط آرامش از همه چیز بهتره.به هر حال...
آقای مختارپور من فکر میکنم کف دوره حداقل ۱۰۰ هست.شاید به این خاطر که انتظار میره حداقل یه سوال کامل رو امتحان دهنده حل کرده باشه.شنیدم ۴۰نفر قبول کردن که ۶نفر رو برداشتن و این نشون میده که برا کمیته برداشتن تعداد خاص مهم نبوده بلکه حد قبولی گذاشتن.یعنی من احساس میکنم برعکس پارسال به خاطر فاصله زیاد یا به اصطلاح گپ این ۶نفر حذف نشدن!
به هر حال هر کاری که لازم میدونید انجام بدید تا بعد پشیمون نشید.
آقای وثوقی قبول دارم که کمیته یه مشکلاتی داره ولی ۱۰۰ در ۱۰۰ سال دیگه اینطور نخواهد بود!چون کسایی که الان درگیر جهانی هستن سال بعد به کمیته باز میگردند.به علاوه این موضوع دلیلی برا نجوم نخوندن نیست.امیدوارم موفق باشین.
مهدیه جان فعلا من میتونم منابع رو بهت معرفی کنم و سوالاتو اگه تونستم جواب بدم.سوال فعلیت خیلی کلیه.میلتو بده تا منابع رو برات بفرستم.همینطور بقیه عزیزان.
کم کم از حال م۲ بیرون میام.چند روز دیگه یه پست برا مرحله یکی های سال دیگه میذارم.انشاا... طلاهای امسال از یه جایی به بعد این وظیفه رو به دوش میکشن.چون ما دیگه پیر شدیم و کم کم با رفتن به دانشگاه از این جو جدا میشیم.

امین سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

با سلام
آره ، ممنون می شیم برای مرحله یک های ساله آینده پستی بنویسین . پس گفتین می تونیم سوال هامون رو بپرسیم؟ دیگه .
پ.ن : لطفا منابع رو هم برای من بفرستین .

کسری مختارپور سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

واقعا نمی دونم به این کمیته چی بگم؟ حداقل یک جواب قطعی به آدم نمی دن. اینم از رسیدگی به شکایات(!) در سطحی علمی در ایران!!!! دیگه آخرین سالم بود. به دوستان عزیز توصیه می کنم اگر در افغانستان یا حداقل کشورهایی که از نظر کمیته های علمی از ایران بالاترند(لااقل در نجوم!!!) المپیاد بدند خیلی موفق تر خواهند بود. فکر نمی کنم این حرفی که زدم قابل انکار کردن باشه مگر برای کسانی که از کمیته نجوم بهشون خیری رسیده باشه!!!

م.شفیعی زاده سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ

آقای امینی؛منابع رو براتون فرستادم.
یه نکته ای که قابل ذکر هست اینه که امسال برخلاف پارسال و مثل سالهای ۸۶ به قبل؛تو دوره کلاس رصد گذاشتن و فک کنم ۱۵ تا ۲۰ درصد نمره نهایی رو هم رصد تشکیل میده.حداقل صورت فلکی ها رو بلد بشید.
بله اگه سوالی دارید بپرسید؛اگه بلد بودیم حتما جواب میدیم.

تازه کار پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

با سلام
اگه می شه منابع را واسه من هم بفرستین

س جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

che manabei?be ma ham begin

کیارش وزیرزاده جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام به همه دوستان.
خطاب به کسری:من که پول تاکسیم تا باشگاه ۹۰۰ تومن شد از این کارم به شدت پشیمان شدم و به شما به شدت پیشنهاد میکنم که این کارو نکیند.چون طبق اصول و قواعد وزارت کشور با اعتراض شما برخورد میشود!!

ریسک کردن کار زیاد خوبی نیست مخصوصا بدونید که تهش چه اتفاقی میافته.(خطاب به همه کسایی که میخوان المپیاد نجوم بدند)
همتون موفق باشید...

کسری مختارپور شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام کیارش جان. من اواسط هفته ای که گذشت از مشهد به تهران اومدم. طبق گفته ی بسیاری از دوستانم کف نجوم امسال ۱۰۰ بود. باید بهتون بگم بنده در المپیاد سوالهای ۳و۴ رو سفید گذاشتم و تنها به ۵ سوال پاسخ دادم و از اون ۵ سوال ۹۰ گرفتم. به سوال دو ۶۰ نمره دادن و به سوال هفت ۳۰ نمره دادن. من با یکی از دوستان صمیمی ام که در تیم سال ۲۰۰۷ بود وقتی حساب کردیم دیدم از سوال ۱ لااقل ۵۰ می گیرم. ولی متاسفانه از این سوال ۰ گرفتم و هیچ جواب قانع کننده ای نشنیدم! من فقط نیاز داشتم حداقل از این سوال دست کم ۱۰ نمره بگیرم تا قبول شم. ولی... سرانجام این المپیاد که آرزوی من بود تا بتونم به وسیله ی اون اطلاعاتم رو اندکی بالا ببرم(نه چیز دیگه!) به پایان رسید. ولی دوستان مطمئن باشید راه رسیدن به هدفتون خراب نشده. من که به آینده امیدوارم. خطاب به دوستانی که قبول نشدن: شروع کنید....................!

م.شفیعی زاده شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام دوباره!
آقا یا خانوم تازه کار منابع رو براتون فرستادم.
آقا یا خانوم س منابع المپیاد نجوم رو که یکی از دوستان خواسته بودن رو جمع کردم.اگر میخواید بگید براتون میل کنم.
البته تو وبلاگ آقای سادات موسوی منابع کامل هست بعلاوه فکر میکنم تو وبلاگ خودمونم باشه.
آقای مختارپور باهاتون موافقم:به آینده امیدوار باشید و شروع کنید...
تو المپیاد خیلی چیزا جز سواد مهمه.اما بدونید با تلاشتون صد در صد تو کنکور قبول خواهید شد!پیروز باشید...

[ بدون نام ] یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

سعی نکنید به خاطر قبول نشدنتون همه چیزو زیر سوال ببرین من مطمینم که نو باشگاه همیشه به اعتراضات رسیدگی می شه

ک.مختارپور دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

من دارم واقعیتو می گم. دلیل نداره بی مورد و بی منطق چیزی یا جایی رو زیر سوال ببرم. اگه شما هم در ۲ روز نزدیک به ۲۰۰۰ کیلومتر راه طی کنید و بفهمید جریان چیه اون موقع به حرف من می رسید.

کیارش وزیرزاده نوبری یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ

چه جالب!!!!!
من فکر میکردم که سوال دو رو کوانتومی نمره دادند.یعنی بچه های دوره هم همینو گفتند ولی میبینم که شما ۶۰ گرفتید.
خب حالا داستان منو گوش کن جالب تره.
سوال یک رو کامل حل کردم فقط راندمان ایستگاه فضایی رو لحاظ نکردم بهم ۲۰ دادند.
سوال ۲ رو هم نصفه نوشتم یعنی عملیات مربوط به دو تا توان دیگه وی رو انجام ندادم و تو فرمول به جای ۱۰ پشت لگاریتم ۵ آوردم.نشی از اعصاب خوردی بود که حال نداشتم یک وی 2 دیگه از تو اون چرندیات در بیارم.
خب بهم ۵ دادند :D
سوال 7 رو هم 50 دادند.
از این خنده دار تر دیده بودی؟
اگه تو با یکی از بچه های با بچه های تیم 2005 تا 2009 هم صحبت کردم(نه همشون!)ولی خب اینجا ایرانه
چون میدونستم به اعتراضم رسیدگی نمیکنند کلا بیخیال شدم.و با بچه های دوره به کارنامم نگاه میکردیم و میخندیدیم(خودم بیشتر میخندیدم)
آقایی که اسم نداری.شاید تو باشگاه به اعتراضات رسیدگی کنند ولی تو کمیته نجوم نمیکنند.اینو بهت قول میدم.
کمیته ای که جای دکتر و با سوادهاشو چند تا دانشجوی فیزیک تشکیل بدند و به جای طرح سوال از رو کتابا کپی کنه حسابش مشخصه که چجوری تصحیح میکنه و به اعتراضا رسیدگی میکنه.
اگه قدری شرافت در وجودشون بود مرحله دو رو مثل ادم میدادند.
ولی در کل میگم .اینجا ایرانه!!!!!
منم در حال حاضر دارم برای کنکور میخونم و در رشته مورد علاقم به دانشگاه میرم ولی دوست نداشتم این راهو.تلاش کردم که از راه المپیاد برم.
ولی همگی کسای که تو جریان اند میدونند که این مرحله دوم نامردی بود و عده ای ناشایسته قبول شدند و عده ای شایسته قبول نشدند.
نمیگم من شایسته ام ولی حرف منو نوع سوالات تصدیق میکنه.مباحث ناب و قشنگ نجومی ته کشیده بود که اینا برن از فیزیک و ریاضی جبرانش کنند.
اینجا هیچ کس سر جای خودش نیست.هیچ کس...

قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
دور خواهم شد از این خاک غریب
که در آن هیچ کس ی نیست که در بیشه عشق
قهرمانان را بیدار کند
.
.
.
پشت دریا ها شهری است
که در آن وسعت خورشید به اندازه ی چشمان سحرخیزان است
شاعران وارث آب خرد و روشنی اند
پشت دریاها شهری است
قایقی باید ساخت...

س دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

salam,gozashtam

some body دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

آقای وزیر زاده
به جز خودتون :
اسم 33 نفر که شایستگی شو داشتن و قبول نشدن
و همین طور
اسم n نفر که شایستگی شو نداشتن و قبول شدن رو بنویسید


لطفا

کیارش وزیرزاده نوبری دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

شما مثل اینکه متوجه منظور من نشدی
گفتم حرف منو نحوه دادن سوالات تصدیق میکنه.
فقط یکبار به سوالات مرحله دوم سالهای گذشته نگاه کن و مرحله دوم امسال.
به این سوال منم جواب بده
این مرحله دوم بیشتر برای المپیاد فیزیک استاندارد بود یا نجوم؟

کسری مختارپور سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ

کیارش جان شدیدا با حرفات موافقم. و شما دوست عزیز(some body, some one,no name...!!!!) خوبه اگه می خوای متوجه بشی که اصولا المپیاد نجوم تو ایران استاندارد نیست یه سری به المپیادهای داخلی کشورهای دیگه بزنی. لااقل متوجه میشی که سوالی از کتابی کپی نشده!! و چقدر خوبه که تو ایران.....!!!! همون طور که گفتم المپیاد تموم شده بابا بی خیال!!!!!!

کیارش وزیرزاده چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ

کسری جان بیخیال.
دوستان اگه میخوان بحث خوبی رو در مورد المپیاد نجوم بخونند به وبلاگ علی ایزدی راد مراجعه کنند که حول دوره قبلی میچرخید و اونجا طلاییها(عده ای از اونها) از المپیاد دفاع میکردند و غیر طلایی ها به المپیاد اعتراض میکردند.
در کل اینجا برای این حرفا فعلا زوده.بهتره صبر کنیم فاجعه ی اصلی بیاد و اون موقع کسایی که حقشونو جلو چشماشون خوردند و نتونستند هیچ کاری بکنند بیان اینجا و بحثو داغ کنند.
ولی افسوس که اون موقع هم کسایی هستند که از المپیاد دفاع میکنند و میگن به المپیاد نجوم توهین نکنید.
خدا رو شکر میکنم که قبول نشدم و میتونم از تابستونم استفاده کنم برای خوندن کنکور.شما هم وقتو از دست ندین و اصلا ناراحت نباشین .سعی کنید از یک طرف دیگه به موضوع نگاه کنید و ببینید که چه فرصتی در اختیارتون گذاشته شده.

ولی در کل قایقی باید ساخت...

م.شفیعی زاده چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام.به نظر من به این چیزا فکر نکنید بهتره.تمرکزتون رو بذارید رو کنکورتون ان شاا... قبول میشید.
خانوم یا آقای س براتون فرستادم.
ببخشید که اون پستی رو که برا م۱ ها قول داده بودم هنوز نذاشتم.یه کم سرم شلوغه.در اولین فرصت پست میذارم.
التماس دعا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

نا امیدم مکن از سابقه ی لطف ازل
تو چه دانی که پس پرده که خوب است و که زشت؟

کیارش وزیرزاده نوبری پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

دوستای گلم اگه قبول نشدید مطمئن باشید که حتما حکمتی داشته.مثل من نگین تقصیر کمیته بوده(منم نمیگم دیگه).
خدا همه کاراشو با استفاده از بنده هاش انجام میده.چه کار خوب چه کاری که برای بنده هاش خوشآیند نباشه.
ولی اگه کمیته اشتباهی کرده باشه بی جواب نمیمونه.و این به این معنی نیست که ما هم چیو از دست دادیم.برعکس شاید اگه میرفتیم دوره و برامون مشکلاتی پیش میومد نمیتونستیم از تابستونمون برای خوندن کنکور استفاده کنیم.
امروز بعد ۶ سال فهمیدم خوندن عربی هم میتونه لذت بخش باشه فقط اگه بخوایم.دیگه دینی و ادبیات که هلو هستند.
زمان رو از دست ندین.کمی فکر کنید و بهترین تصمیمو بگیرین

آزاد شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام دوستان
من قصد رفتن به باشگاه با خوابگاه رو دارم ولی آدرسی ندارم اگه براتون ممکنه آدرس باشگاه و همچنین خوابگاه پسران را در اینجا به اطلاع من برسانید .

کیارش وزیرزاده نوبری شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

آدرس باشگاه:تهران.همت به طرف غرب.ابتدای خیابان سردار جنگل.باشگاه دانش پژوهان جوان.
بری باشگاه آدرس باشگاه رو هم میتونی پیدا کنی.
ولی فکر نکنم الان کسی باشه.همه رفتن تعطیلات یا شایدم زمان برای من دیر میگذره و همه برگشتند.در هر صورت خوابگاه هم شهرک غربه ولی نمیدونم کجاش

یکی از دوره یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ

شنیده شده کف ۱۲۰ بوده. البته به زور شنیده شده!

یکی خارج دوره یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

خب الان چیکار کنم؟
یعنی اگه کف ۲۰ بود هم قبول میشدم؟

آزاد دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد