4thioaa

سلام بر همه دوستان

بی مقدمه یک خبر خوش به شما می دهم

این آدرس وبلاگ طلایی های دوره 5 هست:

http://4thioaa.blogspot.com

از شروعشون معلومه که خیلی پر انگیزه هستند 

ما هم مثل شما براشون آرزوی موفقیت می کنیم

در مورد آینده این وبلاگ خودمون هم من شخصا تردید های زیادی دارم احمالا باید بگذاریم سرنوشت برایش تصمیم بگیرد.


سرافراز و خوشحال باشید.

نظرات 15 + ارسال نظر
super nova سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام من نمیدونم چرا نمیتونم توی این 4tioaa بزارم بچه ها هگه می دونید کمک کنید مرسی

super nova سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

منظورم این بود که نمی تونم comment بزارم

super nova سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

مشکل من رفع شد

امیر دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ

من در شهر کرمانشاه زندگی می کنم در این جا حتی یک نفر هم نیست که نجوم در حد المپیاد بلد باشه من احتمالا در مرحله ی اول قبول می شوم برای قبول شدن چه کتاب هایی رو باید بخوانم ایا امکان دارد بدون معلم قبول شد

م.شفیعی زاده سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام.
فک کنم بچه های دوره تیم میتونن بهت کمک کنن.
میلتو بذار تا برات منابع رو بفرستم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام ببخشید توی مرحله 2 باید فرمول هایی که استفاده میکنیم رو اثبات کنیم؟؟؟
ممنون

پگاه دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام
خسته نباشید. من کلاس اول دبیرستان هستم و می خواهم برای المپیاد نجوم درس بخوانم . به نظر شما امسال چه کتاب هایی را بخوانم . در حال حاضر من قسمتی از نجوم به زبان ساده و قسمتی از نجوم دینامیکی را خوانده ام.
از وبلاگ شما بسیار سپاس گذارم.

hra پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام
شما الان باید سعی کنید پایه های ریاضی و فیزیکتان را قوی کنید می توانید با کتاب هالیدی شروع کنید بعد از آن نوبت به مباحث کمی تخصصی تر نجوم می شود

ا-ی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ

من واقعا برای باشگاه متاسفم که اجازه شرکت در مرحله اول را به کسانی می دهد که شرایط امتحان را ندارند(مثل هادی وفایی که حتی اگه طلا هم بشه اگه کسی لوش بده طلاش رو میگیرن) باشگاه حداقل برای اینکه به حقوق دیگران احترام بگذارد نباید اجازه شرکت این گونه افراد را در مرحله اول بدهد

مهرنوش شفیعی زاده چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

احسنت!این وبلاگ هنوز زندس!!!ولی داره نفسای آخرشو میکشه...
دوستان به شدت محتاج دعا هستم.فراموشم نکنید...
پیروز باشید در پناه حق...

مائده چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام خانم شفیعی زاده .منو که یادت میاد؟
انشالا که حاجت روا بشی .برای منم دعا کن تورو خدا فقط چند روز دیگه مونده منم برات دعا میکنم

عاشق نجوم! پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

می شه جواب های آزمون رو بگید؟ تشکر.

اندیشه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.andisheh-azad.blogfa.com

سلام لطف میکنی به وبلاگ من سر بزنی و یکمی راهنماییم کنی ؟
نظرت در مورد لینک چیه /

ناشناس سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام نیما و مهرنوش و علی پاشید کاری کنید از بیکاری آبی گرم نمیشه شما سکاندار های نجوم آماتوری این مملکت هستید...اگه شروع کنید قول میدم که خبرهای خوبی میشنوید ....اگه شروع کنید؟؟؟

دهقان پور جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
با عرض معذرت من باید باید باید با یکی از بچه های اینجا درمورده کلاسای باشگاه صحبت کنم ترخدا کمکم کنید نمیخام زحماتم الکی از دس بره
یکی به من میل بده تا باهاش حرف بزنم خواهش میکنم
tanhaye.tanha97@ymail.com
ممنون از لطفتون
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد