آزمون آمادگی مرحله دوم

سلام 

شرکت کننده های اینترنتی در آزمون آزمایشی مرحله دو میتونن از این لینکها امتحان رو دریافت کنن.پاسخهای این افراد باید تا حداکثر ساعت ۵/۶ عصر به ایمیل ذکر شده در پست قبلی فرستاده بشه. 

با آرزوی موفقیت 

لینک ۱ 

لینک۲ 

لینک۳ 

لینک۴

نظرات 27 + ارسال نظر
خدا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

یه ۲تا لینک دیگه حم میذاشتی
کمه ها!!!!!

نیما شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

چرا چاهار تا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

من هر کاری می کنم نمی توانم جوابهام را بفرستم میشه تا فردا مهلت بدبد

مشکل شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

خواهش میکنم به اینترنتی ها تا فردا وقت بدید فک کنم خیلییا مثه من برای اسکن و.. مشکل دارن ما می خوایم خودمونو بسنجیم پس مشکلی هم پیش نمیاد لطفا

hra شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

حالا شما در اولین فرصتی که توانستید بفرستید بعدا تصمیم می گیریم

سعید سید حسینی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

لطفا اگه میشه جواباشونو هم بعد امتحان بذارید ممنون

بهراد طوقی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ http://TAOG.blogsky.com

سلام دوستان جهانی عزیز.
از زحمات بی دریغ شما برای دوستان در تمام کشور از شما نهایت تشکر را دارم. آرزوی بهترین ها و البته موفقیت در اولین امتحانتان رو برایتان میکنم. ما را هم دعا کنید.

امیر شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ

این طراحا سوال بلد نیستن طرح کنن

کیارش وزیرزاده نوبری یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام به همه دوستان گل
امتحانتون خیلی خوب بود.یعنی فوق العاده بود.
منم مثل بهراد برای فرداتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که بودجه اعزام به تهران جور بشه و امسال ما دو تا تیم برای جهانی بفرستیم.
موفق باشید...

شفیعی زاده یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام.سال نوتون مبارک!!!
فک کنم الان همه میدونن ما امتحان داریم فردا!
من هم برای همه شما آرزوی موفقیت میکنم به خدا توکل کنید مطمین باشید هر چه پیش آید خوش آید.

علی رضایی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

با توکل بر خدا انشاالله همگی در تمامی آزمون های زندگی تان موفق باشید. ((یاعلی))

محمد کریمی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
لطف کنید جوابا رو هم بذارید
سال خوبی داشته باشید

یک دوست دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام علیکم
امیدوارم هر ۱۰ نفر همگی امتحانتان را خوب داده باشید
اگر خوب داده اید جای شکر دارد اما اگر بد داده اید به فکر جبران باشید
دوستی رافراموش نکنید
در پناه حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام
می شه در مورد کف قبولی مرحله دوم های دو سال قبل بنویسید.
ممنون
یا حق

محسن رضایی زاده چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

کف قبولی مرحله دوم سال۸۷ خیلی پایین بود!
سال ۸۶ هم تو رده سنی زیر ۱۷ سال کف حدود ۳۵۰ بود

من پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ

میشه جواب سوالای امتحانو بذارید.
راستی خیلی زحمت کشیده بودید ممنون

التماس پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

ببخشید میشه سوالای آزمون تیم را که ۱۷ام از شما گرفته اند بزارید؟ مطمئنا تیپ مرحله هم مین جورییه

لطفاْ جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام. لطفاْ سوالات آزمون تیم را قرار دهید.

سلام جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام. اگر امکانش هست در رابطه با کف قبولی مرحله ۲ امسال نسبت به سال گذشته و با توجه به تعداد قبولی های مرحله ۱ امسال صحبت کنید. تشکر

کیارش وزیرزاده نوبری جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

سوالای هفدهم رو که اگه بزارید ملت دپرس میشند.:D
مطمئنا مرحله دوم امسال اینقدر وحشی نخواهد بود.نظر شما چیه؟
احتمالش هست کمیته ایجوری سوال بده برای مرحله دوم؟

م.شفیعی زاده جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام.راجع به سوالای انتخاب تیم:من نمیدونم نظر بقیه دوستان چیه ولی من شخصا با گذاشتنش مخالف هستم.هر چیزی وقتی داره نمیگم سطح سوالا خیلی بالاس ولی طبیعتا بالاتر از مرحله ۲و کمی بالاتر از دوره هست پس فعلا به درد شما نمیخوره.احتمال داره دوره کشوری به بچه ها داده بشه.
الان نزدیک مرحله ۲ هست و شما باید در سطح مرحله ۲ فکر کنید و سوال حل کنید.بیش از اون احتمال داره نتایج بدی داشته باشه.
البته من همه نیستم اگه نظر بچه ها گذاشتنش باشه من تسلیم هستم!
امیدوارم موفق باشید...

=----= جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام. اگه میشه در رابطه با سطح سوالات امسال و این که آیا سوالات بیشتر فیزیکی هست یا اخترفیزیکی بحث کنید. در ضمن سوالات کروی کم تر میشه؟

کیارش وزیرزاده نوبری شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

به نظر شما اگه ما این سوالا رو حل کنیم به درد مرحله ۲ نمیخوره؟

محسن رضایی زاده شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ

سطح سوالات و اینکه سوالات بیشتر فیزیکی هست یا اخترفیزیکی رو فقط کمیته می دونه و نمی شه واقا در موردش نظر داد ولی باید خودتونو برای هر نوع سوال آماده کنید

الف - نون شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

انیدوارم مرحله 2 خوبی رو تجربه کنین. ملت درست می گن: با انتخابی تیم فعلا کاری نداشته باشین، اگه بعد از مرحله 2 حالش رو داشتین حل کنین.
در ضمن من رو هم دعا کنین برای قبولی از مرحله 2 (رشته کامپیوتر)

یک دوست یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام علیکم
من جدیدا ۳ تا کتاب دیدم که انتشارات باشگاه دانش پژوهان جوان در زمینه المپیاد نجوم منتشر کرده و نویسنده همشون ضمد غلامی است
لطفا در مورداین کتابها توضیح بدید واینکه در چه سطحی ارزش خریدن دارن
با تشکر
در پناه حق

به یک دوست : یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

میشه اسمه کتابا رو بگی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد