!!!

سلام.

8تا سوال برای کسایی که امسال المپیاد میدن در ادامه مطلب خواهید دید.برای دست گرمی بد نیست.

ببخشید که دیر به دیر پست میذارم؛الانم که گذاشتم تعداد سوالا کمه.ان شاا... دفعه های بعد بیشتر میشه!

نتایج دوره کشوری هم امروز و فردا اعلام میشه.نمرات امتحان ها اعلام شده و تقریبا طلاها مشخصند.

به همه اونا پیشاپیش تبریک میگم.و البته به بقیه که با تلاششون تونستن به دوره راه پیدا کنن.امیدوارم همگی در آینده موفق باشن.

امیدوارم سال آینده دخترها قوی تر از امسال ظاهر بشن.تعدادشون تو دوره بیشتر بشه و البته مدال طلای بیشتری نصیب خودشون کنن...

برای ما هم دعا کنید؛کم کم باید بساطمون رو از دبیرستان جمع کنیم و تو دانشگاه پهن!دعا کنین هدفامونو درست انتخاب کنیم!

ادامه مطلب ...

قصه دود و کنده

سلام

امیدوارم ببخشید که مدتهاست به این وبلاگ رسیدگی آنچنانی نمی شود 

حالا هم که می بینید آمدم نه که فکر کنید من تغییری کرده باشم ها... نه! استاد سادات موسوی یک سری چیز آماده کرده بودند که برایتان بگذاریم روی وبلاگ من متن ایشان را بدون دخل و تصرف می آورم و برای ایشان آرزوی صحت و سلامتی در سفر پیش رو را دارم:


" این 5 مجموعه ی نمونه سوال به نظر ِ من سوالات ِ خوبی اند. طراح ِ شان هم من نیستم. یکی از رفقایم زحمت ِ اصلی را کشیده.

این سوال ها یک جدول ِ ثوابت کم دارند. که هرکه دانلود می کند، لابد می تواند برای ِ خودش جور کند.

مجموعه ای از 5 دسته،نمونه سوال : دانلود کنید:

(http://moosavy.persiangig.com/document/SOAL.zip) (راست کلیک و save target as را بزنید -توضیح مترجم)

امیدوارم این سوالات، به کار ِ بچه های ِ دوره ی کشوری که درست همین الآن در میدان ِ سخت ِ رقابت هستند، بیاید.

چند وقت پیش یک پوشه ی word را در رایانه ام یافتم که تاریخ ِ نگارشش حدودا به 3 سال ِ پیش بر می گردد ، یعنی زمانی که خودم تازه مرحله اول را داده بودم. این نوشته را از اینجا دانلود کنید: (http://moosavy.persiangig.com/document/rahnamayi.pdf)

 من این نوشته را به بعضی از مدال طلا های سال های ِ قبل از خودم ایمیل کرده بودم تا راهنمایی ام کنند. خواندنش شاید از جهت ِ تابوشکنی چیز ِ خوبی باشد.

چند روز پیش، مطلب درباره ی اُلی نوشتم و تا همین الآن مردد هستم که در اینترنت بگذارمش یا نه. ولی به هر حال این هم ، مطلب ِ "درباره ی اُلی..." است، که از اینجا قابل ِ دانلود است:(http://moosavy.persiangig.com/document/about oly.pdf)

من پنجشنبه (8 مرداد) راهی  ِ سفر ِ حج هستم. اگر دوستی را در فضای ِ مجازی رنجانده ام، امیدوارم مرا ببخشد. و در مکه حتما دعایی ویژه در حق ِ تمام ِ کسانی که این سطور را می خوانند خواهم کرد.

 

و من الله التوفیق

و علیه التکلان

شاد و پیروز باشید "