نتایج آزمون هماهنگ کشوری ۳

سلام : امیدوارم حالتان خوب بوده باشد.

با تلاش های اعضای تیم در نهایت تصحیح برگه های آزمون هماهنگ به پایان رسید. تصمیم بر این شد که نمرات هر سوال صرفا جهت اطلاع شما از میزان آمادگیتان برای مرحله ی دوم اعلام شود و امیدواریم این نمرات تنها معیاری برای رفع اشتباهات شما در مرحله ی دوم بوده باشد و مطمئنا هیچ ارزش دیگری نخواهد داشت. 

جهت ارتباط با ما در مورد نمره دهی یا هر مساله ی دیگری از طریق پست الکترونیکی ioaa.team@gmail.com تماس بگیرید.

نتایج را دانلود کنید ...

نظرات 28 + ارسال نظر
نجومی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام.ممنون به خاطر همه چی.میشه در مورد سوال ۶ امتحانتون راهنمایی کنین.مثلا اینکه به چیا بستگی داره و اینکه باید بیش از ۱۸۰ باشه یا کمتر.من هیچ دیدی نسبت بهش ندارم...

رضا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

فقط همین تعداد که نتایجشان را داده اید شرکت کردند؟

نیما چرتاب سلطانی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

نجومی: در مثلث کروی ماه- سمت الراس- قطب شمال به زاویه ی موسوم به اختلاف منظر بیاندیشید.
رضا: بله

[ بدون نام ] دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

جواب ها رو بزارین تو رو خدا

ا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام
ببخشید من تازه متوجه ازمونتون شدم. میشه جواب هام رو فقط براتون بفرستم که شما تصحیح کنین و بهم بگین نمرم چند می شه؟

الهام سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

داریم به مرحله دو نزدیک میشیم. پس جوابهای سوالهای اخترفیزیک اون دوست چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نجومی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

ممنون

خدا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

سپاهان قهرمان میشه
خدا میدونه که حقشه
به لطف یزدان و بچه ها
سپاهان قهرمان میشه
سپاهان قهرمان میشه

۱۲۳-زنگ مدرسه! چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام دوستان. خوبین؟ منم خوبم. همین جوری گفتم دور هم یه اسپمی داده باشم!

نجومی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ

ببخشید بازم سوال دارم.اگه منظورتون اینه که ماه میچرخه این در حالتیه که روی شکل ماه جهت قطب شمال رو در حالت غروب نقطه ی اول و آخر یکی بگیریم یعنی موازی با هم در صورتی که اینطوری نیس.در حقیقت ماه نچرخیده جاش عوض شده و جای قطب شمال تغییر کرده.به یه بیان دیگه نقطات غروب اول و آخر و مرکز ماه روی یه خط هستن پس نسبت به هر دستگاهی زاویه ۱۸۰ میشه.
اگه اشتباه میکنم لطفا بگید.ممنون

علی رضایی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.hanzalehan.blogfa.com/

سلام. میخواستم یک وبلاگ عالی رو به منتظران معرفی کنم.
http://www.hanzalehan.blogfa.com/
این وبلاگ متعلق به آقای حنظله اکبری دانش آموز اول دبیرستان مدرسه شهید بهشتی ساری هست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ

برو جمش کن اخه ساری هم شهره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

<<<<<<<<<>>>>>>>>>> پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

chera javabhaye azmoonetoon ro nemigzarid. ye scan kardan va ye download kardan cheghadr vaghtetoon ro migire?
age ye nafari ro mishnakhtam ke eshkalham ro raf kone ke mennate shoma ro nemikeshidam.

به نجومی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ

توجه کن ببین ماه نسبت به چه چیزایی ثابته، ماه که همینجوری پایین نمیره! یه مختصات قطبی روش بذار و خطوطی رو که همیشه با یه زاویه مشخص نسبت به اون قرار دارن رو بکش! (حتما نباید یسبت به افق ثابت باشه)
یه چیز دیگه! وقتی ما میگیم چرخیده، نسبت به خط عموده، توجه کن وقتی ماه داره طلوع میکنه انگار چپه ی وقتیه که داره غروب میکنه! :-)

star یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

آقای فاضل تبریک عرض می کنم. به به

محمد کریمی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام
ببخشید من یه سوال داشتم
من سوالای شما رو ۳ روز بعد دانلود کردم و نتونستم جوابا رو براتون بفرستم حالا از کجا بفهمم جوابام درسته یا نه ؟
تا آزمون فرصتی نمونده و من باید بفهمم که کجا ها رو مشکل دارم.
خواهشا اگه ممکنه سوالا رو هم بزنید یا لا اقل واسم بفرستید

me یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

dustaan in niz bogzarad
enghad khodetuno narahat nakonin
belakhare 40ta ghabul mishan baghie am miraan kalaagheshuno micherunan
tu in dorooze moonde yekam soal hal konin ke mokhetun chet nazane va amaade bashe...

>>>>>>>>>><<<<<< سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ق.ظ

man vaaghean azatoon mamnoo hastam ke javabe soalat ro gozashtin va ma hade aksare estefada ro az unha kardim.
az An dusti ham ke soalhaye akhtarfizik ro gozashteh boodan kamale tashakor ro daram va bayad beheshun begam:
kar ra aan kard ke tamaam kard na aan ke dele ma ra khoon kard va faghat dele aanan ke moallem dashtan va mitoonestan eshkalhashoon ro hal konaan shad kard
dar zemn nazare ghabliyam download kardan eshtebahan be jaye upload kardan neveshteh shod.

الف-نون سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

چه خبر از مرحله ۲؟

کیارش وزیرزاده نوبری چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ

مزخرفترین امتحانی بود که میشد گرفت.فیزیکیا میتونستند توش قبول بشند به راحتی.

نسترن صابری نژاد چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

امتحان مزخرفی بود
من نمرنم میشه ۱۴۰
یکی بگه قبول میشم؟؟؟

مرضیه چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

منم خوب ندادم شما چه جوری نمره هاتون رو حساب کردین؟یعنی جوابا رو از کی گرفتین

علی رضایی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

نمیدونم چی بگم. آخه به این میگن مرحله۲ نجوم. به راحتی میتونم بگم ترکیبی بود از شیمی فیزیک و ریاضی. من سرجلسه تمرکزم رو از دست دادم و حتی با اطمینان نمی تونم بگم ۴۰ میشم. فقط اگه مرحله۱ رو تاثیر بدن امکان قبولیم هست.
باز امسال(مرحله۲) داستان سال قبل(مرحله۱) تکرار میشه.

مصطفی سعیدی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ http://rs731.rapidshare.com/files/224499335/soal_2_88.doc

جواب سوال ۲ رو این جوری حل کردم هرکی نظری داره بگه... برای دانلود روی قسمت web کلیک کنید(کنار اسمم)

sina vosoghi پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

man vagaan mazeraat mikham...vali bayad komiteye nujum bere be hale khodesh gerye kone...un az marhaleye 1 parsal,inam marhalaye 2e emsal...man ye sola dashtam az azaye MASALAN mohtarame komiteye nujum,vagaan...na june man az in maskhare tar mishod soal dad?ba in soala chejuri etelaate nujumie afrad ro andaze gereftid?????????

یه نجومی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ق.ظ

بابا دعوا بسه! اعضای کمیته چه اعتراض کنیم چه نکنیم کماکان سرشون با یه جاشون بازی میکنه.
اعضای عزیز تیم نمیخوان جواب مرحله 2 رو بذارن؟
من که خیلی بد دادم.

astronomer پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

آقا دعوا بسه! بیاین هر کی حد پایین نمرشو بگه(با دقت) تا کف تعیین بشه. البته این نیازمند داشتن جواب هاست(به خاطر این گفتم حد پایین نمره!!)

بشر پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام نمی خاین جواب مرحله دو بدین مگه جواب سؤال ها رو نمی دونین؟ به نظرتون کف نمره چنده؟ من که دارم دق می کنم. بابا جوابا رو بزنییییییییییییییییییییییییییییییین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد