مرحله دوم پنجمین المپیاد اخترفیزیک...

سلام

مرحله دوم امسال هم برگزار شد،نمیگم که امتحان خوب یا بدی بود ولی تو چند مورد جای بحث داره.

پاسخ نامه تشریحی مرحله دو که زحمتشو استاد عزیزم نیما کشیده تا چند ساعت دیگه رو وبلاگ خواهد بود و شما میتونین جوابهاتونو باهاش چک کنین.

باید گفت که کف قبولی این امتحان استرس زا و به ظاهر سخت نباید بالاتر از 100 باشه،البته این یه نظر شخصیه و کف واقعی رو وقتی میشه دقیقتر گفت که بدونیم مردم چطور نوشتن.

خسته نباشید!! انصافا امتحان طاقت فرسایی بود...!!

با آرزوی موفقیت در همه عرصه های زندگی که المپیاد بخش خیلی خیلی کوچیکی از اونه...

سوالات رو میتونین از اینجا دانلود کنین (لینک درج شده در TAOG.blogsky.com)


نظرات 7 + ارسال نظر
بهراد طوقی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://TAOG.blogsky.com

علی عزیز تو هم خسته نباشی.
البته در مورد کف نظر شخصی من ۱۳۰الی ۱۶۰ هست.

برای همه ی دوستانم در دوره تیم آرزوی توفیق ٬ بیشتر از قبل دارم.

زرین پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام همگی خسته نباشن
کف حدود 150 خاهد بود شاید ام کمتر
میتونستن بهتر امتحان بگیرن!

محمد پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

اقای سلطانی
من سوال ۵ رو از یک راه دیگه حل کردم.
جوابش کاملا درسته.
راهم راه ازمایش و خطاست.
چند نمره میگیرم
زود جواب بدین...
ممنون

مصطفی سعیدی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ http://pkt.blogfa.com

اگر فرض کنیم از ۲۲۰ نفری که می خواستن امتحان دادن ۱۰۰نفرشون اصلا سر امتحان نیومدن از حوزه ی ۳نفری ما فقط من تا اخر امتحان نشستم۱نفر نیومد و ۱نفر هم وسط امتحان پاشد رفت.جالبه به تون بگم تو امتحان فیزیک امسال با اینکه آسون بود نصف بچه های حوزه ما وسط امتحان پاشدن رفتن حالا چه برسه به نوجم باآون سوالهای تاریخ سازش.بعدش از این ۱۲۰ نفر فرض کنیم ۲۰ یا حداکثر ۳۰ نفر حداقل نمره ۱ سوال گرفته باشن تازه نوبت به اونایی می رسه که فقط نصف سوال حلکردن یا کلا نامریوط نوشتن.

مرضیه جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام من نمی تونم تو اون یکی پست نظر بدم اینجا می گم
من سوال ۲ رو کامل حل کردم سوال یکی مونده به اخر رو تا مقدار زاویه ای که کره می چرخه( بر حسب تتا و ای )حل کردم از سوال اخر هم سرعت هواپیما رو بدست اوردم:ی امتیازم چند می شه؟تو مایه های ۱۲۰که گفتم؟

علی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://3rdioaa.blogsky.com

به نظر من ۱۵۰ میشی :دی

[ بدون نام ] جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد