سلام بر نجومی ها!!!

سلام

۱- در ابتدا ساخته شدن این وبلاگ رو به خودمون (اعضای تیم ۲۰۰۹) تبریک میگم

۲- بعدش هم به شما تبریک میگم

۳- من حمیدرضا اکبری هستم طلای دوره چهارم المپیاد نجوم و هدف من یکی از نوشتن در این وبلاگ ایجاد یه فضا برای تبادل نظر دوستانه در رابطه با المپیاد و ایجاد یک جو المپیاد نجومیه برای کسایی که این جو رو در دسترسشون ندارن

۴- نمیدونم چقدر در جریان باشید ما (بچه های دوره ۴) یه امتحان مشابه مرحله ۲ برای دست گرمی (فقط برای دست گرمی) از هر کسی که می تونستیم گرفتیم فعلا این امتحان رو می تونید از اینجا دریافت کنید تا چند روز دیگه هم کلید هر چند تا سوالی رو که از این امتحان بتونم رو در اختیارتون میذارم تا ببینید که درست حل کردین یا نه

5- قبلا چند تا از امتحانایی رو که از بچه های شیراز گرفته بودم رو در قسمت نظرات وبلاگ IRAO2006 گذاشته بودم که امکان داشت کسی اونجا سراغش نره پس اینجا دوباره اونا رو میذارم

آزمون اول

آزمون دوم

آزمون سوم

6- همیشه یادتون باشه یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال کتاب خوندنه

7- موفق باشید

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد علی مرادی گنجه پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

همیشه یادتون باشه یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال کتاب خوندنه! ...
این هم می شه!

علیرضا تقی‌پور پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://nojum-nat.blogfa.com

سلام. خسته نباشید.
صمیمانه امیدوارم وبلاگتان موفق شود.
شما رو لینک کردم اگر قابل بدونید.

! چون فام سپهر بدرخشید!

سید فواد مطهری پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام و خدا قوت آفرین بر شما دوستای خیر خواه با غیرت.
در پناه حق.

مهدی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://astrophysicist.blogfa.com

سلام
بالاخره شما هم وبلاگ دار شدید ( یک حرف قدیمی)
تبریک می گم
کنکور هم که بی کنکور و ...

//////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدانگهدار

ای بابا....

بتی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ

اعضای تیم ملی چه کسانی اند ؟

نویسندگان همین وبلاگ

بتی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

چه قدر جملاتی که پایین برگه ی سوال ها نوشته بودید جالب بود !!
خودتون اونا رو گفتید ؟؟!!!

شما لطف دارید
بله

کوروش دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

آقای اکبری این لینک دست گرمی ای برای مرحله ی دو باز نمیشه.

عجیبه من خودم میتونم بازش کنم
برای اطمینان از اینکه خرابه راست کلیک و save target as... رو بزن اگه باز هم دانلود نشد یه کاریش می کنم

پگاه دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ http://science4us.blogfa.com

سلام، بابت وبلاگتون ممنون.
ببخشید آزمون اول و سوم دانلود نمیشن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد