سوالات تیم 2008

سلام

1- امروز یک سری سوال که در دوره تابستانه از اعضای تیم امسال گرفتم را با اجازه خود ایشان برایتان گذاشته ام که می توانید از اینجا دانلود کنید با آرزوی موفقیت برای آن عزیزان

2- در مورد امتحانات خودم یا سوالات دیگری که میگذارم اگر اشکالی داشتید که به کمک من نیاز احساس شد به ایمیل من بفرستید یا در قسمت نظرات همان پست مطرح کنید

3- امتحان بسیج دارد کم کم نزدیک می شود سعی کنین با آمادگی مناسب سر جلسه بروید تا نتیجه واقعیتان را بگیرید هرچند که نتیجه آن برایتان مهم نباشد

4- برنامه ریزی داشته باشید

موفق باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
بتی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

هر ده نفر تان عضو تیم ملی هستید ؟

بله

عاطفه عباسپور شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://at_star2008@yahoo.com

سلام.
خیلی ممنونم که سوالاتتون رو در اختیار ما هم گذاشتید. ما (تمام مردم ایران ) به وجود شماها خیلی افتخار می کنیم.
امیدوارم من هم یه روزی مثل شما مایه افتخار مردمم باشم.
تو رو به خدا ما رو هم دعا کنید وکمکمون باشید.

هابل شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام. اقای اکبری وسایر دوستان که زحمت کشیدن این وب را واسه کمک وراهنمایی ما زدن تشکر می کنم .می خواستم بدونم بالاخره داستان تغییرات سنی المبیاد نجوم جی شد ایا امسال فقط مال سال سومی ها شد نظر کمیته ی نجوم دراین مورد جیه؟اکه خبری در این مورد دارین ما رادرجریان بکذارید.

همون خبرای قبلی هنوز ۱۰۰٪ نشده ولی ۹۵٪قطعیه که فقط سوما امتحان بدن البته از کمیته نجوم چیزی بعید نیست...

محسن رضایی زاده شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://3rdioaa.blogsky.com

با توجه به حرفی که امروز کمیته زد ۱۰۰٪ سوما....
فقط باید منتظر اعلامش تو سایت بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد