آزمون هماهنگ ۲-۲

سلام

همانطور که قول دادیم جمعه این هفته آزمون هماهنگ را برگزار خواهیم کرد

این آزمون راس ساعت 9 صبح شروع خواهد شد

برای شرکت کننده های اینترنتی راس ساعت 8:30 سوالات ارسال خواهد شد و بایستی تا ساعت 12:30 جواب را در پاسخبرگ داده شده به همان آدرس ایمیلی که سوالات از آن برایشان فرستاده شده بفرستند جواب هایی که پس از ساعت 12:30 به دستمان برسند تصحیح نخواهند شد حتی به خاطر 1 ثانیه

سعی میکنیم نهایتا تا یک هفته پس از آزمون اسامی نفرات برگزیده را روی وبلاگ منتشر کنیم.

در کل 13 نفر برای شرکت کردن اینترنتی در آزمون ثبت نام کرده اند که اسامی آنها به شرح زیر است:

علی فهیم نیا - سامان رجایی - بتول احمدی - علیرضا تقی پور- الهام افتخاری - سینا وثوقی - شکیبا سبزواری - بهاره ذیحیات - سید علیرضا محمودی نیا - پوریا عباسعلی نژاد- سالار آرام - سعید مددلو - امیر سیوانی اصل


کسانی که می خواهند از طریق اینترنت امتحان دهند و تاکنون ثبت نام نکرده اند تا امشب وقت دارند این کار را بکنند برای این در همین پست یک نظر بگذارند و نام کامل و ایمیل خود را بنویسند


از کسانی که سالهای گذشته موفق به کسب مدال شدند و می خواهند آزمون را در مدرسه شان یا از افرادی که می شناسند امتحان بگیرند و تا کنون با آنها هماهنگی نشده خواهشمند است به من یک ایمیل بزنند و آمادگی خود را اعلام کنندhrakbari70@gmail.com


در نهایت سوالات آقای صدرالدینی را که دوست عزیزم نیما چرتاب سلطانی زحمتش را کشیده بود در یک جای دیگر آپلود کردم تا عزیزانی که نتوانسته اند از آنجا استفاده کنند از اینجا بگیرند

برای گرفتن ابتدا کلیک راست کنید سپس save target as... را بزنید

موفق باشید

نظرات 15 + ارسال نظر
marzieh ezzatpoor چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

salam mikham azmoon bedam
hamin

امیر حسین حدادیان چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ

man ham mesle baghie mamnun

عادل باسلی زاده چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

salam man ham hamintor

عاطفه عباسپور چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام. من هم می خوام امتحان بدم.خیلی ممنون.

کیارش وزیرزاده نوبری چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام بر استادان ارجمند.
منم تو امتحان شرکت بدین ممنون میشم.

شیدا افضلی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

منم می خوام شرکت کنم . همین

آناهیتا حاجی زاده چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

منم ثبت نام کنید لطفا

علیرضا تقی پور چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ http://nojum-nat.blogfa.com

سلام می‌خواستم بگم فامیلی من سر هم نوشته نمی‌شه اگه درستش کنید ممنون میشم.
علیرضا تقی‌پور

علی رضایی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ

با عرض سلام و تشکر. من هم خواستار شرکت در این آزمون هستم.

محمدپیام بهرام پور چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

به نام حق
من هم علاقه مندم در این آزمون شرکت کنم باتشکر

ارین درزی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.k666.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید.من هم مایل به شرکت در این ازمون هستم.

سامان رجایی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

man ba 18 sahih va 10 ghalat avvale keshvae shodam.

آفرین!

sina vosoghi پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

agaye saman rajaii,man ba 25 sahih va 10 galat 8om shodam,shoma chejuri avval shodid?????!!!!!!

تا جایی که یادم میاید پارسال نتایج اولی ها و دومی ها و سومی ها جدا بود احتمالا امسال هم همینطور است که این اتفاق افتاده

میر رضا حسنی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

با اینکه می دونم برای شرکت تو آزمون هماهنگ دیر کردم مصرانه خواستار شرکت در آزمون هستم.
با تشکر از شما!

میر رضا حسنی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ

من سوم دبیرستان و از مدرسه ی انرژی اتمی هستم. میخواستم تو آزمون به صورت اینتر نتی شرکت کنم. براتون ایمیلمو فرستادم ولی تا حالا سوالات به دستم نرسیده.
اگه امکان داره میخوام تو این آزمون بصورت اینترنتی شرکت کنم
با تشکر!!!!!!

باید رسیده باشه
پیگیری می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد