تحلیل داده۸۶ و...

یکی از هدفهای باشگاه دانش پژوهان جوان کسب مقامهای شایسته در المپیادهای جهانیه و تصمیماتی هم که گرفته می شه در همین راستا هست.مثلا به دلیل اینکه قوانین المپیاد جهانی نجوم(یا خود المپیاد جهانی)تغییر کردند بلافاصله رده سنی برداشته شد. الان هم که یک سری سر فصل اعلام شده و اکثر کسایی که دارن خودشون آماده می کنن تحت تاثیر قرار گرفتن و ترسیدن. این سرفصلهایی که اعلام شده کمیته از خودش درنیاورده و کاملا مطابق با سر فصلهایی هست که در المپیاد جهانی به وسیله کمیته جهانی اعلام شده بود. و  خیلی هم با گذشته فرق نکرده مثلا شاید شما با دیدن فیزیک کوانتوم کمی خشکتون زده باشه ولی منظور از فیزیک کوانتوم فقط طیف٬قوانین تابش٬جسم سیاه و اثر دوپلر هست که اینا چیزای جدیدی نیست برای اینکه بدونید منظور از هر سرفصل چیه به اینجا برید که سایت خود جهانی هست و به طور کامل منطور از هر سرفصل رو گفته و میبینید که زیادم ترس نداره

در پستهای قبل سوالات دوره کشوری رو گذاشته بودم که در آنها تحلیل داده سال ۸۶ ویژه رده سنی زیر ۱۵ سال نبود که می تونید اونو از اینجا بردارید. 

و سوالات مرحله دوم سال ۸۷ شکل سوال۷(سوال آخر) رو نگذاشته بودم که می تونید از اینجا دانلود کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
کیارش وزیرزاده نوبری یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

من یک نگاه کردم الکترو دینامیک و ترمو ندیدم.
صب کن دوباره با دقت میخونم.

از طرف یک شرکت کننده یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

نتیجه ها کو پس؟

anahita یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

javabe soale CH4 chi shod? javabe azmun key miad?

بتول احمدی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام
نمره ی نفر اول آزمون (اینترنتی و غیر اینترنتی ) چند شد ؟

کیارش سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ

دوباره با دقت نیگا کردم ترمو دیدم ولی الکترودینامیک ندیدم به خدا.

stress پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام
میشه بگید دقیقا کی نتایج آزمون هماهنگ رو اعلام می کنید؟
من از استرس دارم می ترکم...
راستی کی میرید تهران؟
ممنون

stress جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام
من درحال خوندن کلپنر هستم وخیلی جاها به مشکل بر می خورم .راهنما هم ندارم .چه کار کنم ؟

اگه هرجا به مشکل بر خوردی مشکلت رو تو اینجا مطرح کن!
ولی سعی کنید خودتون مشکلتونو حل کنید!
برای به بحث گذاشتن نظرات حتما در اینجا ایده هاتونو بگید

رضا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

ممکنه بقیه سر فصلها رو (همونطور که در باره فیزیک کوانتومی توضیح دادید) توضیح بدید؟

anahita شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ

جواب ازمون کی میاد؟ استرس دارم!

میلتونو چک کنید!
جوابا فرستاده شده

رضا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

فیزیک اتمی و فیزیک کوانتومی چه بخشاییش تو آزمون مرحله اول میاد؟

همون بخشهایی که تو لینک گفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد