نمونه سوالات

سلام

بالاخره اون نمونه سوال های تستی که قولشو مکرر می دادیم آماده شد

این سوالات نتیجه زحمت بچه های تیم و دو نفر از بچه های دوره ۴ یعنی علی ایزدی راد و احسان عابدی است که از ایشان تشکر می کنم

علت تاخیراتی که پیش آمد گرفتار بودن ما (و بخصوص من) بود که امیدوارم با این سوالات جبران شود

این سوالات تشکیل شده از :

۲۸ سوال مکانیک سماوی

۱۸ سوال نور و اختر فیزیک

۱۹ سوال نجوم کروی

۱۵ سوال اطلاعات نجومی(حفظی)

و ۱۳ سوال پاسخ کوتاه

که مجموعا ۹۳ سوال می شود که ۳۰ تای آن را به عنوان یک امتحان ازتان گرفتیم و حالا هم همه سوالات را می توانید از اینجا دریافت کنید.

برای گرفتن کلیک راست و سپس save target as... را کلیک کنید

اگر در سوالات فوق اشکالی داشتید توسط نظراتتان آن را اعلام کنید تا جواب دهیم


در مورد نتایج آزمون هماهنگ هم احتمال دارد که تا چند روز آینده نفرات برگزیده را اعلام کنیم ولی قولی نمی دهم(دیگر باید تا حالا ما را شناخته باشید)


در زمان امتحانات با توجه به این که اکثرا برای درس های مدرسه اهمیت قائلید این را می گویم که خیلی هم آن ها را جدی نگیرید تا حدی که حداقل انتظارات را برآورده کنید کافی است و با توجه به این که بعد از امتحانات تا مرحله 1 فرصت زیادی باقی نیست اصلا خواندن نجوم را ترک نکنید


موفق و سرفراز باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام
ظاهرا این فایل مشکل داره و دانلود نمی شه.
لظفا بررسی کنید.

احتمالا اشکال از سرور پرشین گیگ هست یک بار دیگر با فاصله زمانی از دفعه قبل مثلا ۱-۲ ساعت بعد امتحان کنید اگر باز هم اشکال داشت یک جای دیگر آپلود می کنم

stress دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام
استرس من از اینه که بچه های شهرای دیگه چه کار کردن ؟
بالاترین نمره چند بوده و کی بوده؟
واقعا اگه سوالای مرحله ۱ از این سخت تر باشه چی میشه؟؟؟

بتول احمدی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
دوره ی المپیاد بسیج توی عید برگزار می شه ؟
یک نفر به من گفت که دوره استانی است و در ماه های آذر و دی برگزار می شه (در این صورت باید گفت داره برگزار می شه !)
تازه اول دی ماه به ما کارنامه دادند !!! خبری هم از دوره نداشتند .

امیر سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام به دوستان این بسیج الکی ما که ژارسال با ساله قبلش قبول شدیم خبری نشد والا نمی دونم راستی سوالای سخت تر نداری؟

الهه سادات چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

ای ول بچه ها کارتون درسته!!
آفرین.خیلی خوب کار می کنید.
من بیشترتون رو نمی شناسم.لطفا یکی تون به من ای میل بزنه .پیشنهاداتی دارم.باید کاری رو که تا حالا نکردیم الان انجام بدیم.
با تشکر
نقیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد