نتایج مرحله یک

سلام 

نتایج مرحله اول نجوم هم بالاخره اعلام شد! با توجه به اینکه فقط سومها حق شرکت داشتن 

تعداد قبولی به ۲۵۰ نفر هم نمیرسه! ولی خوب در هر صورت اعلام شد و شهرهای تهران٬تبریز٬اصفهان و شیراز به ترتیب رتبه های اول تا چهارم رو تو تعداد قبولی دارن. 

میتونین نتایج رو از اینجا بردارین. 

راستی اون امتحانی هم که تو پست قبلی خبرشو دادیم شاید بمونه واسه بعد عید٬شما در هر صورت آماده باشین!

به همه قبولین تبریک میگم و برای همه دوستان تو کل کشور آرزوی موفقیت دارم.

نظرات 34 + ارسال نظر
ا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

ان شاااله که همه موفق باشند

امین سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

با سلام
حالا که نتایج رو زدن ...تا اونجایی که اطلاع دارین کمترین نمره قبولی چند بوده ؟

دوباره امین سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

راستی تعداد قبولی خوزستان هم ۱۴ تا هست هان یعنی اندازه ی شیراز !!!

سینا فاضل چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ

برف نو؛
برف نو؛
سلام
بنشین
خوش نشسته ای بر بام۰۰۰

خرسند و خشنود باشید.

بتول احمدی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام
من توی المپیاد بسیج دهم کشوری شدم ولی حالا اصلا قبول نشدم .
ناراحتم چون دو تا تابستون و دو تا سال تحصیلی رو گذاشته بودم روی این المپیاد .....
اما نمی دونستم باشگاه می خواد این جوری قبولی ها رو اعلام کنه .....
خب اگه یه دفه فقط اسامی ۳۰ - ۴۰ نفر اول رو می دادند سر و سنگین تر بود تازه دیگه لازم نبود مرحله ی دوم برگزار بشه .....
در آخر از همه ی شما که این وبلاگ و وبلاگ های دیگر المپیادی رو اداره می کنید کمال سپاس رو دارم . درسته که نتیجه نگرفتم ولی به اسم المپیاد کلی چیز یاد گرفتم که بدون بهونه ی المپیاد نمی تونستم اونا رو یاد بگیرم .
ممکنه دیگه من و امثال من بهونه ای برای یاد گرفتن چیزای جدید نداشته باشیم اما بیایید بدون بهانه آموختن رو بیاموزیم .
برای همه ی دوستانی که قبول شده اند
آرزوی موفقیت می کنم .
...دلخوشی ها کم نیست ...

... چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

خانم احمدی می شه بگین چند تا درست زدین ؟؟؟

یه نجومی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ

بتی جمله‌ی قشنگی گفتی کیف کردیم:
ممکنه دیگه من و امثال من بهونه ای برای یاد گرفتن چیزای جدید نداشته باشیم اما بیایید بدون بهانه آموختن رو بیاموزیم !

کیارش وزیرزاده نوبری چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام به همگی
خانم احمدی اول این که لطفا درصد مرحله اولتون رو بگین شاید واقعا اشتباهی صورت گرفته باشه و حق شما قبولی بوده.
این رو هم نباید فراموش کنین که سال پیش لیست تکمیلی اعلام کردند.پس امیدتونو از دست ندین مثل من.
شاید اگه سال پیش من میخوندم الان مدال برنز رو داشتم.ولی چون اسمم تو لیست نبود همه چی رو ول کردم ولی دو هفته قبل از مرحله دوم تو لیست تکمیلی اسمم اعلام شد.موفق باشید

محمد کریمی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام
خانم احمدی سخن خیلی زیبایی گفتن
من هم بعد از اینکه آزمون رو دادم (هنوزم باورم نمیشه که قبول شدم) همین فکر به ذهنم رسید که اون چه عاملی بود که من رو ۷ سال پیش به نجوم علاقه مند کرد و باعث شد وقتی که هم سن و سالای من داشتن برای آزمون تیزهوشان درس می خوندن من نجوم بخونم در حالی که اون زمان اصلا المپیادی وجود نداشت
در ضمن من ۱۰ درصد زدم (البته بدون در نظر گرفتن یکی از کوتاه پاسخ ها که هنوز نمی دونم درسته یا نه چون اختلاف کمی با جواب درست داره)

شفیعی زاده چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام.
سخت نگیرید؛۲۰۰ تا و ۵۰۰ تا نداره که...المپیاد نجوم نوپاس هنوز.
به جاش من مطمینم که دوره امسال دوره خوبی خواهد بود...
موفق باشید

امین پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

آقای کریمی ... ۱۰ درصد تستی زدین یا کلا ؟

a پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

بالاخره کف قبولی چقدر بوده؟

نوید ص پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

اونایی که قبول شدن:
۱.از همه خواهش میکنم همدیگه رو دعا کنن.
۲.اونایی که واقعا برای المپیاد زندگی میکنن دوره بسیج و بیان تا همدیگه رو بشناسیم.


از ۵ نفر دوره ۸۷ هم خواهش میکنم بیان.
هر چند که استاد ما هستن

علی رضایی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ

من که با المپیاد زندگی میکنم! ولی میام.

ن.ص جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ

اذ بحراد توغی اذیز خاحش میکنم به من یه میل بزنه

بهاره شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام تو رو خدا یه آدم خیر پیدا شه سرفصل های دوره رو واسم سند کنه ازش ممنون میشم !ثواب داره به خدا!براش دعا میکنم طلا جهانی بیاره!

نیما شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.nimaronaghi.blogfa.com

بازم مثل همیشه تهران برنده میشه!!! (-:

علی رضایی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

زمان برگزاری مرحله ۲ اعلام شد. سه شنبه ۱ اردیبهشت ۸۸ و باز هم ساعت ۲ بعد از ظهر! چرا؟

alpha-sco یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

مرحله دوم امسال رو یه تحلیل بزنین پلیز !
تعداد سوالات ، گرایش و خلاصه اینکه این 40 روز چه کار کنیم .
به قول حمید اکبری رژیم غذایی :D
من شنیدم که زیاد نمی تونن تغییرش بدن . یعنی همچنان نبضش دست مکانیکه ... hmm ?

....؟ یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://ma-gemini.blogfa.com

سلام
خسته نباشید آقای کریمی.
من از مرکز اونوریتونم.(فرزانگان)
با چک کردن سوالاتم با پاسخنامه من از شما بیشتر زدم ولی دیدید که یه نفر قبول شد و من و چندتا از دوستام که خیلی خوب المپیاد داده بودیم قبول نشدیم.

مرضیه یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

بچه ها لطفا یکی راجع به مرحلی دوم بگه
راه حل سوال اختر فیزیک پست قبلی رو هم بذاره

امین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

ببخشید من یه زمزمه هایی شنیدم در مورد این که ساله دیگه ...بازم اولا و دوما می تونن شرکت کنن ... آره ؟ اینطوریاس ؟

اینا مسخره کردن ما رو انگار

شایعه دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

امین این زمزمه را از کجا شنیدی؟

نیما سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.nimaronaghi.blogfa.com

به نظر من بخاطر اینکه سیاست های باشگاه دارن عوض می شن احتمال اینکه المپیاد رو برای همه بذارن زیاده

امین سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

به شایعه :

منبع معتبر نبوده :دی یکی از بچه ها توی یه سایت دیگه گفته بود که معلم نجومشون گفته !

سید صدرا صدرالدینی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://basicsciences.blogfa.com

تورآتان ! تهران ماشینی ، باشگاه اتوبوسی ، تبریز تراختوری ، المپیاد بسیج مرسدسی!

محمد کریمی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
این طور که بوش میاد مث اینکه من نفر آخر شدم چون حتی اونایی که قبول نشدن از من بهتر بودن!
من از تستی ها ۹ تا درست و ۳ تا غلط داشتم و ۲ تا کوتاه پاسخ جواب دادم که یکی با جواب درست اختلاف کمی داره و اون یکی در شرایطی (در نظر گرفتن انحنای زمین) درسته
حالا باشگاه این دو تا رو درست در نظر گرفته یا نه خدا میدونه

محمد کریمی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

در ضمن خانم ...؟ از مرکز فرزانگان
شاید کد سوالات رو توی پاسخنامه وارد نکردید و پاسخنامه تون اصلا تصحیح نشده (همون اتفاقی که پارسال واسه ی من افتاد)

امیر شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام دوستان باشگاه جوابه سوال شماره ۸ کد ۲ را ۴.۱۷ داده که غلط است لطفا پیگیری شود

امیر شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ

لطفا جوابمو سریعتر بدید

سینا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

بیر- گوجامانین سوز لرین باخ باریشاجاغیمیز بودور.
ایکی- ورقه لریوین اوستوند گروه المپیاد نجوم تبریز و آلتیندا علی علیاری دات کام یازماخ گولملی و توهین آمیز ایش.
اوچ- هش دلیل گورمورم تبریزین سری مسائلین ایرانا یایماغینان فارسلارا کمکلشسن.
دورت- شاید ازون بیلمیسن آما سنین فعالیت لرین بویوک خیانت دیر نیه کی بیزیم تمام سعیمیز بودو که فارس لار بیز دن بی خبر اولالار آما سن بیز خیانت الییپ فارسلارا اطلاع رسانی الیسن .
بش - دلیلی یوخده فارسلارا سوال طرح الیسن . اوز یوردووا چالیش. بو ایشینن فقط ایستیسن ازوو گورسدسن . آیری دلیل گرمورم.
آلتی - اوز باشیوا ایش گرم. بیز سنی سویوروخ و سن بیزیم یولداشیمیز گارداشیمیز سن . آما جرح ازوو گلسن.
یددی - اگر سن بیزی اوز یولداشین بیلیسن نیه نظرلریمیزی سیلیسن؟ سن یامان یازانین نظرین د جرح ساخلیسن.

آقای طوقی اینو تو نوشتی دیگه درسته؟ پس حداقل دیگه آرزوی موفقیت برای فارسا نکن ممنون

یه بی طرف شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

نگین این حرفارو...
فارس یا ترک چه فرقی داره...
متاسفم...

امیر شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ

اساتید جواب بدن

کیارش وزیرزاده نوبری یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

آقا سینا برای چی میگی اینا رو بهراد نوشته؟
این جریانات ریشه داره...
از دوره اول بوده تو این دوره هم خواهد بود تو دوره های بعدی هم هست.
حداقل اینجا بهش دامن نزنید.

هیچ وقت شخص خاصی رو مورد اتهام قرار نده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد