به این المپیاد تکیه ندهید

الان احساس بدی دارم احساسی که شاید پیشنهاد توقفی هر چند کوتاه برای ادامه ی مسیر پر پیچ و خم زندگی است. هر انسانی در هر موقعیتی سعی می کند با چیزهای مادی زندگی خود را شکل دهد و از این طریق وجود خود را ابراز کند چه بسا معتقدین به بی اررزشی مادیات نیز از این تفکر به دور نیستد و شاید افرادی را شامل می شوند که ضعف خود را تحت اندیشه هایی که در باطن یقیین به آن ندارند می پوشانند و از این طریق آرام و قرار می گیرند. المپیاد یکی از این صحنه های مادی زندگی است که متاسفانه گاهی دیدگاه عده ای نسبت به آن عمیق تر از آنچه می شود که لایق المپیاد است. المپیاد همچون بازی ساده ای است که برنده و بازنده ای دارد که عوامل مختلفی در برد یا باخت افراد موثر می باشد و این که همه ساله عده ای ناراحت و عده ای خوشحال می شوند برایم به اندازه ی کل دردهای دنیا دردآورتر است بطوریکه هر موقع نظرات انسان والایی را که روح لطیف خود را تسلیم المپیاد کرده است را می خوانم به شدت بغض کرده و ناراحت می شوم. به این المپیاد تکیه ندهید که اگر آن را از دست دهید زندگییتان را از دست داده اید دلیل این هم محدودیت پذیرش المپیاد است که احتمال اینکه ناراحت شوید خیلی بیشتر از آن است که از وضعییتتان راضی شوید مگر در مواردی که بینش درستی نسبت به آن داشته باشید. قبل از اینکه بعد از مرحله دوم افسوس رویاپردازی های قبل از آن را بخورید خود را توجیه کنید که المپیاد چیزی نیست که موفقیت شما را تعیین کند.

در نهایت برای همه عزیزان آرزوی رسیدن به آرزوهایشان را دارم و فرارسیدن هزار و سیصد و هشتاد و هشتمین بهار زیبا را هم به همه ی شما تبریک می گویم.            

نظرات 12 + ارسال نظر
sina vosoghi پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

maybe...

علی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

گوجامانین یوزدَ ۵۰ اولان یاغلی سوزلری!!!
دوز دییسن والا...

مرتضی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ

میشه یه نفر فرمول حداقل جرم لازم برای فروپاشی رو بگه؟؟؟
ممنون میشم.

علی رضایی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

من با تلاش خود به آینده امیدوارم. و این حکمت خداست. اگر من تلاش کنم ولی امید نداشته باشم با حکمت خدا در تضاد است. در این راه پرپیچ و خم فقط با تلاش و امید و توکل میتوان حرکت کرد. من تلاش خود را دارم و میگویم: توکلت علی الله چون اوست که در انتها آینده عالم را تقدیر میکند. نوروزتان خجسته. یاعلی

no-one جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

if ya urself weren't successful still ya say these ?
how ya feel then? what sort of works ya do?
be honest & realist plz
:)

[ بدون نام ] جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

مطمئنم اگه خود شما المپیادی نبودید و مجبور بودید برای قبولی در کنکور درس های مزخرفی مثل عربی و دین و زندگی رو بخونید دیگه این حرفارو نمی زدید

خدا جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

اقا نیماخیلی قشنگ گفتی من که خیلی رو زندگی بعد از المپیاد نقشه کشیدم بدون اینکه به قبول نشدن فک کنم
زدی تو ذقم...

ارمین هدایی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ

حق با نیماست.برنامه ریزیتون باید منطقی باشه.باید بدونید افراد تک بعدی زیاد نمیتونن موفق باشن.اینم در نظر بگیرید که ممکنه بدشانسی بیارید.دزسهای مدرسه رو تا حدی بلد باشید که بعدا اگر خدای نکرده با کنکور برخورد کردید اسیب نبینید.موفق باشید.امیدوارم امسال بهترین سال عمرتون باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام
عید را قبلا تبریک گفتم!
خواهش می کنم خوب توجه کنید. باید عذر خواهی کنم که در یکی از آزمون ها که در پست قبلی هست سوالی وجود دارد که مربوط به فشار مرکزی و انرژی پتانسیل خود گرانشی هست . صورت سوال را به این شکل تغییر دهید:
نشان دهید که فشار مرکزی یک جسم کروی یک نواخت با چگالی ثابت حدودا برابر با منفی چگالی انرژی پتانسیل خود گرانشی آن است؟

[ بدون نام ] یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام

سید امیر سادات موسوی یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://valobessin.blogfa.com

سلام
عید های ِ تان مبارک باشد و امیدوارم زیر ِ سایه ی دست های ِ خدا زندگی برای ِ مان رنگ و رو پیدا کند.
فکر نمی کنم دعایی قشنگ تر از این بتوانم در حق ِ تان کنم:
هر روز ِتان عید بادا !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

لطف کنه یکی از اعضای تیم جهانی بگه تو المپیاد مبحث مرکز جرم چقدر مهمه و کاربرد داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد